Saturday, October 21, 2006

دريغ ودرد كه تا اين زمان ندانستم !؟كه كيمياي سعادت رفيق بود !رفيق!؟

دو
بنام نامي پهلوان خلقت...
..سلام عزيز د لم /ميخواهم از موضوعي برايت حرف بزنم كه برايت تازگي دارد !!همكار !! آري همكار ...البته همكار خوب ..مهربان و دلسوز و با شفقت ..كسي كه دستگير تو در مشكلات و سختي ها ست و هيچگاه تو را ترك نميكند ..چون عميقا تو را درك ميكند.همكار خوب براي همه ارزشمند و با بركت و مثمر ثمرات است .همكار خوب مانند يك دوست با مروت و مانند يك شريك دلسوز و مانند برادر و يا خواهر من وتو ست .راهنماييت ميكند ..كمكت ميكند ...مشاور خوبيست ..پشتيبان درستكار و رفيق قابل اعتمادي كه به هيچ عنوان به تو و زندگي و كار تعو بي اهميت و بي تفاوت نيست .در نبود تو و غيبتت حتي دلسوز تر و مهربانتر جلوه ميكند و بيشتر توجه ميكند كه مبادا مشكلي برايت پيش بيايد .دوستان تو دوستانش و دشمنانت دشمنان او محسوب ميشود .هنگامي كه راز ي از تو برملا ميشود و نسبت به آن اگاهي ميابد تا حد توان ميكوشد كه از ان پاسداري كند و تو را راهنما باشد و مواظب است كه ديگران از ان سوء استفاده ننمايند.شايد گاهي حرف و سخن تندي هم به تو بگويد و تو را ناراحت كند !!و اين جاست كه بايستي صبورانه و با تحمل برخورد زيبايي با او داشته باشي و هرگز فراموش نكني كه او تو را دوست داشته و دلسوزترين هاست .
حتي گاهي سر تو داد هم ميزند ولي اين فرياد ها از ترنم زيباترين آهنگها و شيرين ترين نواها گوشنواز تر و دلپذير تر است زيرا آهنگ سر نوشت ساز زندگي توست و آهنگ فتح و ظفر است ...و ساز نواي بانوايي توست كه از بينوايي در اينده تو را وامي رهاند.و من چقدر خوشبختم كه تو را دارم به عنوان بهترين همكار در كار عشق ورزيدن
منم كه شهره شهرم به عشق ورزيدن
منم كه ديده نيالوده ام به بد د يدن
و اي دوست ! اي مهربان !! اي با وفا ! اي همدم ديرين و اي دير آشنا دوستت دارم ..تو همكار خوب مني هرچند كه معشوق مني !!!ستي يعني چه ؟؟تو مرا ترجمه كن!!؟

No comments: