Wednesday, September 27, 2006

salam bar eshq / سلام بر عاشقان

salamبنام ايزد ي كه تو را اينچنين لطيف آفريد اي مهربان من !!
سلام بر تو ..درودي گرم و معطر از عشق بر تو فدايت شوم اي همه جان و وجود من اي همه زندگي و اي بهانه نفس كشيدن من !تو را با تمام وجود دوست دارم كه محبوب مني و باور كن كه دوري ازتو مرا نابود ميكند.تو با بودنت يك زندگي را و يك حيات را به من هبه ميكني و جان من را از نابودي ميرهاني صدايت مرا تا مرز روياهاي شيرين ميبرد و نفسهايت مرا تا اعماق درياي بيكرانه عشق ميكشاند و دستانت تداعي كننده گرماي حيات بخش مهر و صميميت است .و لبخندت رما تا وادي جنون و شماتت مرا تا دشت مرگ و تباهي و ...واي اگر ازمن روي گرداني كه ديگر عين مرگ من است .اي كه اسمت مقدس و زيباست و ايكه نامت مثل خورشيد در من زندگي را امتداد ميدهد ...اي مهربان من ...اي عشق من ..اي بهانه ماندن من ...اي كه تا صبح ابد برايت منتظر ميمانم...اگر بداني كه تو با من چه كردي و چه ميكني !؟اگر بداني كه حاضرم تمام عمرم را با يك ساعت با تو بودن عوض كنم.اگر بداني كه با چه روياهاي شيريني تا صبح ستاره ها را ميشمارم و روز را به اميد ديدن تو تا شب منتظر اما ديوانه و حيران ميمانم.اگر بداني كه به اميد ديدن لبخند تو و اينكه به من بگويي خسته نباشي دلگرم و عاشقانه تلاش ميكنم.اگر بداني كه زندگي بيتو براي من محال است ...آه خدايا اين چه شوري است كه در دل من افكندي ؟خدايا اين فرزند مردم كيست كه چنين مرا واله خويش كرده است ؟خدايا اگر من را دوست نداشته باشد چه كنم ؟اگر روي برگرداند وبرود من چطور زنده بمانم.ديگر هيچ چيز نميتواند جاي او را براي من بگيرد ..خدايا عاجزانه ميخواهم اورا براي من و من را درخدمت او نگاه داري خدايا ...خدايا ..دوستش دارم. اگر اورا براي كس ديگري آفريده اي پس چرا اينقدر براي من محبوب است ؟ چرا برايمن دوست داشتني است ؟خدايا ..خدايا دوستش دارم وتو عمق عشق مرا و صدق گفتار مرا ميداني ...بهتر از هر كسي ميداني ...پس خودت ميداني....

No comments: