Tuesday, September 26, 2006

خدايا تو بهترين خدايي و من بدترين بنده ام ..مرا به خوبي خودت ببخش

عليرضا
...و اينچنين دومين روز ماه زيبا و با معنويت رمضان سپري گرديدو ما در اين درياي پر از گوهر كجاي كاريم؟ و تا كجا پيش رفته ايم ...چه كرده ايم و آيا به اندازه اين 2 روز به خدا نزديك تر شده ايم؟
آيا ازاين مهماني سراسر عشق و معرفت سود برده ايم؟و چقدر توانسته ايم برنامه هاي انسان سازي و خود سازي موفق باشيم؟
براي من تا حالا ان طوري كه ميخواستم نبوده ! و شروع خوبي نداشتم و اميدوارم اين روزهاي باقيمانده را كه كم هم نيست طبق برنامه پيش بروم.شما هم اگر حال خوشي داشتيد براي من دعا كنيد.
ما هر روز دغدغه هاي زيادي داريم كه باعث ميشود از برنامه هاي جدي زندگي عقب بمانيم .امور روز مره و تلاشهاي گاهي هرز ما در واقع عامل عقب ماندگي ما هستند ....و بيشتر از همه يكي از عواملي كه ميتواند مرا مورد اذيت وآزار قرا ر دهد رفتار بيگانه وار توست كه با اينگونه حركات مورد شكنجه ام قرار ميدهي و از طبع حساس من سوئ استفاده ميكني !!شايد واقعا چنين منظوري هم نداشته باشي .~
بهر حال روزگار ميگذرد و ما هم در حال گذار از اين دنياي بزرگ بزرگ كوچك هستيم و اميدوارم اگر تو به من بد ميكني من تو را آزار ندهم و سرفراز باشم و اين تو باشي كه بخاطر اشتباهاتت مورد مواخذه قرار بگيري
با همه بديهايت دوستت دارم.(بدرود)ع

No comments: